Långa mysiga frukoststunder

Startade dagen med en mysig frukost med tända ljus tillsammans med min lilla familj. Det börjar bli till en vana med långa mysiga frukoststunder med tända ljus här hemma nu. Jag älskar det. David tycker att det blir så mörkt kring bordet då man släcker kökslampan och tänder ljus istället, men jag tycker det är mycket mysigare. Isak, han ligger och sover sin förmiddagslur, det är ju just därför jag har möjlighet att skriva lite. Det hinns inte med så mycket annat då han är vaken. Då är det lek, bus, mat och vara på sin vakt hela tiden som gäller. Han har börjat ställa sig upp mot möblerna nu och han är otroligt snabb på att krypa också. Men det är det bästa som finns, att få krypa efter min lilla krabat och pussa på han så han skrattar så gott! Älskade unge. Nu låter det som om han är vaken där uppe, vilket jag inte riktigt tycker att han borde vara. Han har endast sovit 30 min och han skulle behöva sova minst 30 till. Men det är ju mycket roligare att vara uppe och leka! 
 
Idag blir det förmodligen en lugn dag här hemma, det snöar ute och är ganska kallt. Så idag blir det nog en innedag. 
 
Igår skrev jag lite om min graviditet, och vad ska jag skriva om idag? Kanske lite kort om förlossningen skulle passa bra. Men det kommer i ett enskilt inlägg isåfall. Nu är min lilla skrutt vaken så nu har jag inte tid att sitta här längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0