2013

Okej, det var ett tag sen sist kan man lugnt säga. Drygt ett år sedan var det jag skrev något här. Men nu har bloggsuget kommit tillbaka och jag har uppdaterat designen så nu är jag redo för att ge bloggandet en ny chans. 

Det är väldigt mycket som har hänt det senaste året. Det absolut största och utan tvekan det bästa är att vi  blev föräldrar i Mars!! Världens sötaste och bästa lilla kille kom till oss och jag kan inte tänka mig ett liv utan vår älskade Isak. 
Sen har vi hunnit flytta också, 2012 bodde vi i Uppsala, och nu har vi flyttat till en ny stad(!) Piteå har vi hamnat i nu. Kring mina hemtrakter. Som ni då kanske förstår så var det ingen liten flytt, nästan 100 mil har vi flyttat hela vårt bohag. Här har vi fått oss ett fint och mysigt litet radhus ca 1,5 km till centrum. Tänk vad mycket som kan hända under ett år. 
 
Vi ska strax iväg och äta middag hos mina föräldrar, så nu kan jag inte skriva mer. Men jag ska försöka få till en bättre uppdatering om hur vi har det och hur det senaste året varit. 
 
Ha en skön Söndagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0