Ett inlägg, som inte handlar om golv!

( Vi kan säga såhär att rubriken är tillägnad Jennifer Nilsson! )
 
Wooow! Nu måste mina trogna läsare bli ganska chockade när de ser att det har ploppat upp ett nytt inlägg här! Oväntat va? ;) Det var otroligt länge sen jag skrev några rader, skärpning säger Jennifer min vän och nu lyssnade jag på henne så jag ska försöka uppdatera här lite oftare. Men jag vet egentligen inte om jag har något intressant att berätta som ni kan ta del av! Men det har iallafall hänt en del sen sista inlägget jag skrev. Jag tänkte att jag ska försöka hitta gobitarna från de senaste månaderna så att ni får koll på vad som händer. 
 
Men eftersom att det är sommar nu och vi alla vill njuta av den så berättar jag lite om vad vi gjort i sommar än så länge, istället för att berätta om vintern som varit. Det tar vi någon annan gång! 
 
Vi har precis haft semester, tre sköna veckor. Vi började med frukost på Ikea och två års förlovningsdag. Sen blev det en dag i Huvudstaden och konsert på Gröna Lund med Lenny Kravitz tillsammans med Peter och Sarah, våra älskade vänner!! Dagen efter bilade vi upp till norrland och var där i en vecka. Huur skönt som helst. Tog det mest lugnt och umgicks och myste med familjen. När vi åkte hem tog vi med oss Jennifer och Gustav till Uppsala och vi firade midsommar tillsammans. Jag och David lämnade dom hemma hos oss söndagmorgon och stack iväg till Turkiet på en veckas sol och bad semester. Vi hade det jätteskönt och varmt. Så kan man sammanfatta vår semester lite kort. Jag har alla bilder på mobilen, men om jag ork över imorgon tänkte jag lägga in dom i datorn då och visa er några bilder här. 
 
Om jag har nån läsare som följer mig på instagram så har ni ju redan sett endel bilder, för er som inte följer mig än så heter jag vdanstal där. Jag tänker ändå lägga upp en del bilder här på bloggen också för jag själv tycker inläggen blir lite roligare att läsa om det finns någon bild att kika på, eller vad tycker ni? 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

BELISSIMO!! FANTASTICO!! HURRA!!!

2012-07-09 @ 23:44:03
URL: http://jewnnifer.blogg.se
Postat av: Anonym

BELISSIMO!! FANTASTICO!! HURRA!!!

2012-07-09 @ 23:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0