Världens bästa syster!

Min älskade systeryster Jenny och lilla William är här o hälsar på i veckan! Vi har det så mysigt och roligt. Bara njuter av att ha varandra nära. Dom har inte varit här i vår lägenhet sen vi flyttade hit så det är väldigt roligt att få visa hur vi bor i vår fina lya.
Idag har vi varit och gått på stan en stund. Vi passade på att äta lunch på café Linne också. Det blev en kyckling och tzatsiki sallad för mig och en räksallad för syrran. William sov undertiden vi åt och det var ju väldigt passande för oss. När vi kom hem städade jag undan lite i köket och sen började vi dansa ut julen här. Så nu är julen borta och lite annat pynt har fått komma fram igen. Till middag idag blev det tacos och sen har vi bara slappat. Hur skönt som helst.
Just nu sitter jag och kikar lite på Sveriges mästerkock som har säsongsstart ikväll på tv4. Jenny försöker få lilla sötungen att sova men just nu hör jag bara att han ligger o pratar på där inne. Han är så söt han! Vi får väl se om vi tittar på någon film ikväll eller om vi tar det imorgon istället. Beror nog på hur trötta vi känner oss.
Imorgon blir det förmodligen en lugn dag hemma, en promenad eller två. Vi funderade på att kanske ta en sväng till IKEA också. Men vi får väl se vad vi orkar med. Det är rätt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt och bara mysa med varandra också.
Världens goaste kille!

Kommentarer
Postat av: linda

Jatack gärna! :D

men william är ju supersöt!!

2012-01-10 @ 14:17:14
URL: http://piercingred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0