Lite om vår stora dag!

Nu har målarna börjat tapetsera i vardagsrummet och toaletten är klar, dom siktar på att hinna klart denna vecka och det tycker jag vore helt underbart! Min inredningsådra ska få flöda endel och jag ska komma på lite inredningsdetaljer till rummen nu och det känns väldigt roligt.
Idag har jag jobbat och imorgon är det också jobb som står på schemat sen en ledig helg tillsammans med min underbara man! Och jag längtar kan jag tala om. Vi har gått om varandra endel den här veckan, jag jobbar förmiddag/dag och David jobbar kväll så när jag kommer hem är han redan på jobbet. Så det blir väldigt mysigt att vi är lediga tillsammans i helgen.




Om några månader har jag och David varit gifta i ett år, det känns helt galet. Året har gått så fort! Jag kommer ihåg det som om det var igår vi stod utanför kyrkan, nervösa och förväntansfulla i väntan på att få stega in hand i hand tillsammans fram till altaret för att ge våra löften och säga Ja till varandra! Vi gick in till en låt som betyder mycket och är så fin, nämnligen Coldplay - fix you. Tårarna kom, gick inte att hålla det tillbaka, sån mäktig känsla! Det var en sån fin cermoni och vår största dag hittils i våra liv. Ut gick vi till U2 - Beautiful day, en härlig känsla och lyckligast i världen!

Så nu har ni fått en liten inblick i vår vigsel :)

Kommentarer
Postat av: Alexander

SV: Värmer att läsa! Tack så mycket för dina ord och tips! Gud välsigne dig! :)

2012-01-20 @ 11:20:23
URL: http://www.awedlund.se/
Postat av: jempan

ÅÅåh, jag kommer heller aldrig att glömma den dagen! Det var så otroligt fint! :')

2012-01-21 @ 01:55:45
URL: http://jewnnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0