Tapetsering på G!

Jag kom hem från jobbet för ungefär en timme sedan. Har hunnit duscha och sätta igång en tvätt. Jag ska snart fixa mitt hår och sminka mig igen för ikväll ska vi gå ut och äta med Davids familj. Så just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig, än så länge har jag inte kommit på något så vi får helt enkelt se vad det blir. Något bekvämt men ändå snyggt tror jag på.

På måndag kommer de börja tapetsera om här i lägenheten, vilket betyder att vi behöver tömma sovrummet, vardagsrummet och klädkammaren tills på måndagmorgon. Det ska bli intressant och se vart vi ska få plats med alla saker under tiden, men på något sätt ska det väl lösa sig. Vi har nästan bestämt oss för vad vi vill ha för tapeter och jag tror att det kommer bli riktigt bra! Det ska bli så skönt att få iordning så som vi vill ha det och slippa den ljusblåa/turkosa tapeten i vardagsrummet ;)
Nä nu är det nog bäst att jag går och börjar göra mig klar så att jag hinner!

Ha en bra lördagkväll alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0