Tacksam

Igår åkte Jenny och William hem till norrland efter en vecka här hos oss. Vi har haft en helt underbar vecka tillsammans. Det har jag ju redan berättat om. Igår var alltså en dag med så mycket blandade känslor, både lycka och sorg. Jag blir ledsen och tycker det är jobbigt/tråkigt att bo så långt ifrån varandra, men jag är så lycklig och glad över att vi har varandra och att dom har kunnat vara här en hel vecka. Jag är så tacksam!


(en bild från igår då J & W åkte hem)
Idag har jag jobbat några timmar och sen fyllt på kylen med lite mat. Vilket var välbehövligt. Nu blir det en myskväll hemma med älsklingen. Jag ska jobba i helgen så jag får inte vara uppe allt för länge ikväll. Det har börjat snöa och blåsa en del ute, men jag hoppas att det inte blir värre.


Ni får ha en mysig och fin helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0