Sista dagen!

Idag är det sista dagen som Jenny och William är här, älskade syster! Det är så roligt att ha dom här och att bara njuta med varandra o ta hand om varandra. Vi har utan tvekan haft en helt underbar vecka tillsammans! Vi har gått på stan och kollat in Gränby, ätit goda middagar och mysiga kvällsmål, sett på filmer. Det har varit och är såå mysigt. Vill verkligen inte att de ska åka hem imorgon!! Vill att dom ska stanna mycket längre! Dagarna har gått så grymt fort. Menmen, förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills vi ses igen. Jag ska försöka åka upp o hälsa på så snart jag kan.
Jag kan då säga det att det är verkligen inte alltid lätt att ha familjen 80 mil bort.
Här är jag och min vackra syster på vårt bröllop, då var lilla William i magen :)

Ikväll blir det en myskväll här hemma, kanske se någon film eller bara sitta o småprata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0