Renovering

Idag är det min andra lediga dag och imorgon blir det jobb igen. Jag har inte gjort annat än att bara tagit det lugnt dessa dagar, något jag känner att jag behöver. Målarna har påbörjat sitt arbete i vår lägenhet och det blir stora förändringar här kan man säga. De har målat taket i toaletten men det ska målas ett varv till. Men vilken skillnad det blir. Från att ha varit ett gult tak på grund av att de som bott här innan oss har använt toaletten som rökrum så börjar allting bli vitt och fint där inne. Så kul att se. Jag borde ha tagit en före bild så att jag sen kan visa hur resultatet blivit. Klädkammaren har de också målat vitt i nu men ska nog målas ett varv till där med. Sen är det tapetseringen i sovrummet och vardagsrummet kvar och jag tror att det kommer bli riktigt bra. Ni ska få se bilder sen på hur det blir sen!


Jag har kikat lite på lite resor inför vår semester till sommaren. Jag vill så gärna åka utomlands till sommarn och jag har hittat några alternativ så vi får se vad det kan bli ;)
Hoppas ni har en bra vecka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0