Golv!

Idag är jag ledig och tar det bara lugnt. Sitter i sängen och har precis sett det första programmet av Sofias Änglar för den här säsongen. Vilket program alltså, hur mycket jag än försöker så går det inte att hålla tårarna tillbaka. Ett så fantastiskt program, det berör och tänk till vilken hjälp dom är för dessa utsatta familjer som kämpar så! Jag blir så grymt tacksam för de jag har i mitt liv, min familj och allting! Programmet går på kanal 5 på måndagar tror jag. Det går att se på deras playkanal också.

Jag ska strax gå och fixa mig lite, ska fika med Sarah på stan senare i eftermiddag. Det var länge sen vi träffades nu så det ska bli riktigt mysigt och trevligt! :)
Vi har lagt in ett nytt golv i vår klädkammare nu och det blev riktigt bra. Eller vi och vi, det var mest David som la golvet, men jag hjälpte faktiskt till lite också. Nu ska vi bara sätta dit nya lister och sen kan vi flytta in alla våra kläder igen och då ska ni få se bilder hur alla rummen har blivit.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Victoria! Känns super roligt att vi äntligen väntar smått :)

2012-01-26 @ 21:52:24
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer Viktoralia Rulgardina Efraimsdotter Långstrump Nilsson

Alltså jag blir GALEN när jag som alltid klickar in på din blogg och ALLTID möts av "Golv!".

Skärpning nu Vickan!

2012-04-11 @ 21:59:32
Postat av: Jonna

please uppdatera!

2012-06-04 @ 22:20:02
URL: http://jewnnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0