Från stort till litet!

Så var det en ny vecka med nya möjligheter! Jag har jobbat idag med men nu är jag ledig i två dagar och det ska bli så skönt. I morse kom målarn och började fixa här i vår lägenhet så nu bor jag och David i vårt gästrum istället. Det är lite trångt men rätt mysigt ändå. Vi får se hur lång tid det kommer ta, iallafall hela denna vecka, minst.
Just nu ligger jag och tittar på idrottsgalan och småäter lite godis. Jag har inga större planer för de två kommande dagarna, blir nog att plocka lite här hemma och ta det lugnt.
Jag behöver få iväg de sista tackkorten på posten från bröllopet, alla är klara men har inte fixat frimärken och har inte alla adresser heller tror jag. Men jag behöver ta tag i det iallfall. Snart är det ett år sedan vi gifte oss! Helt galet vad det senaste året har gått fort och grymt mycket har hänt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0