Andra advent

ojojoj frågan är ju hur det går med mitt bloggande egentligen ;) haha! Inte så bra. Men nu rackarns kommer det ett inlägg!
Jag sitter hemma i soffan och är hur trött som helst efter helgens jobb. Nu är jag ledig två dagar, sen jobbar jag två pass o efter det är jag långledig i en vecka och jag längtar kan jag tala om.
Idag är det redan andra advent. Kommer bara smälla till så är det jul och strax därefter ett helt nytt år. Det ska bli spännande att se vilka äventyr år 2012 kommer bjuda på. Jag tror att det kommer bli ett bra år. Nytt år, nya möjligheter ;)
Min älskade man har börjat på ett nytt jobb i veckan, så det är spännande och han själv tycker också det är spännande och roligt. Jag tror och hoppas att han kommer trivas bra. Jag är en så grymt stolt fru!
Just nu kikar jag lite på tv men jag är lite sugen på att fixa lite i vårt fotoalbum som jag håller på att bygga på från vårt bröllop. Så jag tror faktiskt att jag ska sätta mig och pyssla lite. Kommer nog inte orka jättelänge men en liten stund iallafall.
Vad som händer imorgon vet jag inte riktigt. Jag har funderat lite på att åka ner till stan och kika efter lite julklappar. Men det kan vara skönt att bara vara hemma också.
Nåja, detta var ju kanske inte det mest intressanta blogginlägget ni läst men det får ni leva med ;)
Hoppas ni har en trevlig andra advent!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hasa inte efter nu! Du måste blogga mer så jag får se hur ni har det! :D

2011-12-04 @ 23:38:00
URL: http://jewnnifer.blogg.se/
Postat av: Vickan

Nej nu försöker jag ta ikapp lite här ;) När ska du komma hit igen?!

2011-12-07 @ 15:23:27
URL: http://vdanstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0