Julgranen

Jag känner mig hur trött och seg som helst idag. Jag har jobbat på förmiddan idag så det blev en tidig morgon och fick kanske inte all sömn som jag behövde inatt. Men det har iallafall gått bra att jobba. Imorgon blir det en lång dag på jobbet och sen blir jag ledig i en vecka. Det ska bli så skönt o vara lite ledig så att jag hinner med allt som ska göras nu innan jul. Så min långledighet kommer rätt lägligt kan man säga.

Igår var jag och David lediga tillsammans, vilket var väldigt mysigt. Vi gjorde några ärenden runt i stan som var behövliga, sen köpte vi även en julgran, vår allra första julgran. Nu står den här i vardagsrummet så stor och fin! Det blev så varmt och mysigt i rummet när den kom in och dessutom luktar det fantastiskt gott i hela lägenheten. I love it!
Jag provade på att laga Gulaschsoppa igår till middag och den blev enormt god faktiskt. Väldigt mycket godare än vad den var då man fick den i skolan. Så jag rekomenderar er verkligen att laga den själv. Den är stark och god såhär i vintertider. Den får 4 av 5 ostkrokar!
Här ovan har ni min älskade make som bär vår fina julgran som vi lyckades hitta! Lätt finaste granen och mannen i stan! ;)


Och här ser ni vår vackra julgran färdigklädd!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äntligen en uppdatering!!:)



Myyysigt med gran:) Lägg upp receptet på soppan! :D



Kramisar

2011-12-07 @ 17:07:15
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men så fin julgaran och vad mysigt det ser ut.

2011-12-11 @ 17:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0